Program ročníku 2024 je právě v přípravě. Nové aktivity přibývají každý den
RPG na programu
Až uslyšíte stromy růst
Zatímco se zwargská vesnice chystá na slavnost Nejjasnějšího světla, několik jejích obyvatel zmizí. Jedním z nich je kněz světla, na jehož počest se slavnost pořádá. Duchové živlů jsou roztěkaní a nereagují na prosby šamanů. Spřátelené dryády z obří duhové vistárie se odmlčely a ve vesnici je čím dál větší horko. Co se děje v útrobách prastarého stromu? A jak to souvisí se slavností Nejjasnějšího světla?
Hlavní náplní tohoto dobrodružství je vyšetřování problémů obyvatel vesnice Gor Daral spolu s volbami, které nejsou vždy černobílé. Jako obvykle se i zde najde několik příležitostí k boji.
Objev Svitky hrdinů, novou českou fantasy hru na hrdiny. Jednoduchý systém otevře stavidla tvé kreativity. Už žádné hledání pravidel, žádné listování třemi příručkami. Jen rychlé vyhodnocení a příběh, ve kterém každý nápad hraje roli a každá volba mění osud.
Díky obrovské variabilitě budou tvé postavy jedinečné. Ponoř se do hry jako trpasličí válečník s runovou sekerou, gobliní šaman s kapsami plnými dýmovnic, hobití berserk vrhající divokou magii nebo elfí ostrostřelec tancující na větru.
Nech svou postavu zazářit. Boje jsou rychlé a plné zvratů. O vítězství nerozhodnou suché mechaniky, ale tvá vynalézavost. Základní pravidla v PDF jsou zdarma ke stažení pro webu.
Postavy a veškeré materiály budou připraveny dopředu, znalost světa, systému ani RPG není nutná.
Vypravěč: Antonín ""toni"" Zrůstek
Systém: Svitky hrdinů
Počet hráčů: 4
Caldwellův Hrad
Clifton Caldwell, místní obchodník, nedávno zakoupil malý hrad nedaleko od města. Nikdo hrad už dlouho neobýval. Clifton hrad zakoupil za absurdně vysokou cenu, protože vždycky chtěl jeden vlastnit. Ale když se do svého nového domova poprvé podíval, zjistil, že je zamořen příšerami! Měl štěstí že vyváznul s vlastním životem. Najmul tedy partu dobrodruhů, aby vyčistili hrad od jeho monstrózních obyvatel, a on se mohl nastěhovat.
Zadání je jednoduché - vyčistit jednu lokaci od goblinů a jim podobným. Každý z nás přeci zvládnul těžší úkoly. Kde je tedy ten háček? Inu, háček je v návratu do jednoho z původních systému DnD z roku 1983 - doby kde postavy mají málokdy více než 2 životy, čaroděj má jedno kouzlo, mapy jsou záležitost mapaře party, a kde život vaší postavy visí na vlásku v každém souboji s protivnými gobliny. Systém je jednoduchý, a postavy se dají vytvořit během chvilky, avšak dobrodruhy čeká náročný úkol, a hráči by se měli připravit na výzvu která otestuje jejich vynalézavost, výdrž i zkušenosti.
Vypravěč: Matěj Macek
Systém: DnD Basic
Počet hráčů: 5
Citronový nesmysl
Váš šaman se dozvěděl o velmi vzácném artefaktu pro který vás vyslal jako mladé průzkumniky, samozřejmně se nebudete držet instrukcí a jako parta goblinů získáte artefakt, bohužel cesta zpět na vás připravila překvapení.
Příběh party goblinů, kteří mají strasti s cestou zpět ke své skupině, na které čekají různé překážky od lidí až po odemykání dveří...
D&D 5e je poměrně jednoduchý herní systém kdy primárně rozhoduje kostka o 20ti stěnnách a samozřejmně váš mozek, hra je připravená aby byla jednoduchá pro nováčky a zároveň dostatečně zábavná aby si ji užil i ostřílený hráč.
Vypravěč: Lucie V. Štefánková
Systém: D&D 5e
Počet hráčů: 5
Cyberpunk Red Agenti touhy
Překrásná snoubenka execa Kodai Khana, Aisha, zmizela uprostřed romantické večeře. Kodai je zoufalý a z únosu podezírá některou z korporací. Vše chce ale zatím řešit v utajení, a tak si prostřednictvím fixera najme partu Edgerunnerů, aby jeho snoubenku našli.
Night City je splněnej americkej sen, kde kybáč je levnější než chleba a chleba není z mouky, ale drcenejch brouků. Od poslední korporátní války uběhlo pár let a některý velký ryby už maj zase svrbění prstů na čudlíkách raket. Internet není plnej porna, ale umělý inteligence, která číhá, kdy ti urve čipy ze synapsí. Lidstvo radši celej pojem globální sítě spláchlo do trubek, žije na prťavejch oddělenejch sítích a všecku digitální divočinu nechává za velkým firewallem, kam se odváží jen blázni nebo pitomci. Přijde ti to jako peklo? Vítej doma.
Cyberpunk RED jsou čtvrtá edice pravidel hry na hrdiny stvořené v devadesátých letech jako odpověď na DnD. Hra je zasazená do blízké dystopické budoucnosti fiktivního kalifornského města Night City. Hráči si vybírají jednu z deseti rolí, kdy každá je unikátní, ale dovoluje hráčům najít si vlastní styl hry. K hodům používají kostky K10 na dovednosti a K6 na poškození. Zvláštností soubojového systému jsou honičky v autech a netrunning (hacking).
Vypravěč: Ondřej ""Kybersova"" Mráz
Systém: Cyberpunk RED
Počet hráčů: 5
Cyberpunk Red: Bubeník a velryba
Hledač ztracených záznamů Drummer narazil na stopu k velice zajímavému pokladu. Jenže takový poklad může být nebezpečný, a tak si prostřednictvím fixera najme skupinu pouličních žoldnéřů Edgerunnerů, aby mu pomohli ztracený poklad nalézt.
Night City je splněnej americkej sen, kde kybáč je levnější než chleba a chleba není z mouky, ale drcenejch brouků. Od poslední korporátní války uběhlo pár let a některý velký ryby už maj zase svrbění prstů na čudlíkách raket. Internet není plnej porna, ale umělý inteligence, která číhá, kdy ti urve čipy ze synapsí. Lidstvo radši celej pojem globální sítě spláchlo do trubek, žije na prťavejch oddělenejch sítích a všecku digitální divočinu nechává za velkým firewallem, kam se odváží jen blázni nebo pitomci. Přijde ti to jako peklo? Vítej doma.
Cyberpunk RED jsou čtvrtá edice pravidel hry na hrdiny stvořené v devadesátých letech jako odpověď na DnD. Hra je zasazená do blízké dystopické budoucnosti fiktivního kalifornského města Night City. Hráči si vybírají jednu z deseti rolí, kdy každá je unikátní, ale dovoluje hráčům najít si vlastní styl hry. K hodům používají kostky K10 na dovednosti a K6 na poškození. Zvláštností soubojového systému jsou honičky v autech a netrunning (hacking).
Vypravěč: Ondřej ""Kybersova"" Mráz
Systém: Cyberpunk RED
Počet hráčů: 5
Cyberpunk RED: Haiku v Sakurové zahradě
Když v Night City zmizí loutka, většinou to nikoho nezajímá, teď je to ale jinak. Tahle loutka má kamarády a ti si ale najali Edgerunnery. Otázkou je, zda není pozdě.
Sakurová zahrada není běžná loutkárna. Vlastní ji sami zaměstnanci a řídí si tak své životy. Jenže to přináší i jisté nebezpečí, nikdo nad nimi nedrží ochrannou ruku a všichni si na ně dělají zálusk. Jedna holka, Mona Moon, zmizela a ostatní se obávají nejhoršího. Proto si musí najít Edgerunnery, aby zjistili, co se Moně stalo. Je rukojmí nějakého gangu či mafie? Nebo ji unesl některý z klientů?
Night City je splněnej americkej sen, kde kybáč je levnější než chleba a chleba není z mouky, ale drcenejch brouků. Od poslední korporátní války uběhlo pár let a některý velký ryby už maj zase svrbění prstů na čudlíkách raket. Internet není plnej porna, ale umělý inteligence, která číhá, kdy ti urve čipy ze synapsí. Lidstvo radši celej pojem globální sítě spláchlo do trubek, žije na prťavejch oddělenejch sítích a všecku digitální divočinu nechává za velkým firewallem, kam se odváží jen blázni nebo pitomci. Přijde ti to jako peklo? Vítej doma.
Cyberpunk RED jsou čtvrtá edice pravidel hry na hrdiny stvořené v devadesátých letech jako odpověď na DnD. Hra je zasazená do blízké dystopické budoucnosti fiktivního kalifornského města Night City. Hráči si vybírají jednu z deseti rolí, kdy každá je unikátní, ale dovoluje hráčům najít si vlastní styl hry. K hodům používají kostky K10 na dovednosti a K6 na poškození. Zvláštností soubojového systému jsou honičky v
Vypravěč: Ondřej ""Kybersova"" Mráz
Systém: Cyberpunk RED
Počet hráčů: 5
Dark Sun
Svět legendárního Dark Sun byl kdysi krásný, bující životem, kypící zelení – bezohledné používání magie vysávající život jej ale proměnilo ve vyprahlou poušť. Civilizace stěží přežívá v několika městských státech, které udržují nesmrtelní čarodějní králové – ti, kteří zničili svět. Všichni je nenávidí, a přece jim slouží – protože chtějí přežít.
Budeme hrát ve světě Dark Sun, ale jako pravidla použijeme Powered by the Apocalypse hack. Znalost světa Dark Sun není potřebná, ba naopak upozorňuji, že sám nejsem žádný expert. Svět na začátku hry krátce představím, a pak si jej společně dotvoříme po svém.
Vypravěč: Jay Filip
Systém: Dark Sun (PbtA)
Počet hráčů: 4
Dopadová Lhota
Prázdniny končí a ty půjdeš do čtvrté třídy. Spíš se ale těšíš, že se zase sejdete s kamarády. Honzík Pleskač vám před prázdninami rozdal stránky z nějakého starého deníku, co někde našel, ať z toho zkusíte něco vyluštit. Přes prázdniny na to nebyl moc čas, mlhou zahalené podzimní dny budou na luštění lepší. Jenže první školní den tam Honzík nebyl - prý ho poslali do polepšovny v Chmurném Dolu a možná se vrátí příští rok. Ale co když ne? Jak to, že jsou zápisy v tom deníku tak povědomé a přitom tak cizí? Kde ho Honzík našel? Proč musel do polepšovny? A proč se vlastně naše Lhota jmenuje Dopadová?
Jste parta školáků, co se baví prozkoumáváním šípkových houštin, opuštěných betonových rozvalin a dalších míst, kam se nesmí. Objevujete staré věci a hledáte v nich záhady. Kdybyste tu nežili celý život, přišla by vám Dopadová Lhota ošuntělá, ponurá a asi byste měli pocit, že tu něco není v pořádku. Jediné místo kde nejsou strmé svahy uzavírá přehrada, ze které neteče voda. Na kopci se tyčí komolá vížka, jejíž pátrací reflektory pročesávají šípkové houštiny tady dole. Jediná cesta pryč vede skrz železniční tunel. A obecní sklad brambor má stěny z pět metrů silného železobetonu. Takhle jste na to ale zvyklí - je to úplně normální.
Čekají vás věci, nad kterými zůstává rozum stát a nohám se chce běžet. V téhle hře nemáte žádný úkol, který byste měli splnit, zato je celá Dopadová Lhota vaše hřiště. Záleží na vás, kam se vydáte a do čeho budete šťourat. Čeká tu spousta tajemství, o kterých je možná lepší nevědět. Nejspíš nezachráníte svět a možná najdete víc nepříjemných otázek než znepokojivých odpovědí, ale žádný strach - ono to nějak dopadne. Bude na výběr z předpřipravených postav, ale není problém vyrobit si postavu na míru (zabere to jen chvilku). Přestože jsou postavy děti, hra je vhodná pro psychicky odolné hráče starší 15 let.
Vypravěč: Ondřej ""OnGe"" Gertner
Systém: Skyfarer
Počet hráčů: 5
Evoluce zločinu - Mutant City Blues
Před deseti lety získalo 1% populace mutantské schopnosti. Mohou létat, chodit skrz zdi, číst myšlenky, vystřelovat paprsky ze špiček prstů. 1% populace znamená taky 1% zločinců. Policejní práce už nikdy nebude stejná. Vy jste ti mizerně placení policajti, kteří musí tyhle případy řešit. Naštěstí máte vlastní schopnosti, abyste dorovnali šance.
V systému GUMSHOE budete hrát členy speciální vyšetřovací jednotky, která se soustředí na kriminalitu mutantů, ať už jsou oběťmi nebo pachateli. Jste X-Meni, kdyby vás místo do Xavierovy akademie nahnali do policejního sboru.
Krom vlastních schopností máte na své straně ještě forenzní vědu. Kontrola mysli zanechává zjistitelné stopy. Světelné paprsky mají jedinečnou signaturu spolehlivou jako otisky prstů. Jsou schopnosti, které na sebe navazují a jsou schopnosti, které se vylučují. V GUMSHOE jste zkušenými vyšetřovateli a hra není o tom, zda stopy objevíte, ale jak je interpretujete.
Vypravěč: Karel Doleček
Systém: GUMSHOE
Počet hráčů: 4
Fezánský blues
„To bude dobrý, habibi, však on se určitě najde… inshallah!“ obtloustlý Mohamed nalévá už třetí rundu přeslazeného mátového čaje, který by teď složil i menšího koně.
„Asi se jen zatoulal do jednoho z ehm… dívčích establišmentů v uličkách dole… nebo se dal na sufismus, haha! Dejte si čaj, dejte si, dejte si, práce počká!“ No, přeci ho neurazíte. Tak ať slouží, insallah!
Staré královské město Fez tyčící se nad obchodními tepnami severního Maroka vzkvétá. Zároveň ale prochází obrovskými změnami, které způsobil střet s Francouzi, Španěly… a britskými bankami. Společnost se rozvolňuje, místní Židé rozšiřují obchody na pobřeží, kde v Tetouanu založili vlastní univerzitu evropského střihu. Spousta z nich, ale také berbeři a marokánci vstupují do evropských služeb v rámci systému protégé.
Ne každý je však spokojený. Bující sufismus v místních madrásách a džamiách také zvedne nejedno obočí. Do toho okolo krouží jako supi Francouzi… a jizvy po nedávném ozbrojeném povstání koželuhů proti sultánovi jsou stále více než čerstvé.
A v tom všem diplomatický sbor Jejího Veličenstva ztratí ve městě konzula. Jako vždy, jediné, co úlisní diplomaté skutečně umí, je tutlání… Takže si neoficiální cestou najali Klub dobrodruhů, aby se tato nadmíru trapná aféra vyřešila co nejrychleji a hlavně… DISKRÉTNĚ! V tom Klub samozřejmě exceluje.
Nu, problém vězí v tom, že Fez má asi tak 9600 různě úzkých uliček, některé jsou slepé a jiné se zdají, jako kdyby tam ještě včera nebyly. Celé je to tak trochu záhada, podobně jako co vlastně konzul ve Fezu, tak daleko od berberského pobřeží, dělal. Prostitutky to asi nebudou, jak navrhoval Mohamed… Fez je sice centrem islámského vědění v severní Africe, ale konzul se nijak o musulmanskou víru nezajímal… Snad se ale prý zajímal o nějaký místní francouzský kanalizační projekt? No, dejte si ještě trochu čaje a pak Alláh s vámi, práce nepočká!
Vypravěč: Filip ""Felix"" Jirouš
Systém: Příbehy Impéria
Počet hráčů: 5
Finding Your Co-Captain
The Bonny Read glides over dunes, cuts through a sand storm, and finally rests at the edge of an ancient amphitheater. The Dead Oasis, usually a place for 'sanctified' duels, will now host a pirates' moot, a retirement party, an auction of stolen sand ships, and... yeah, ok, probably a hundred duels, judging by the amount of drama between all these lesbians. Come to think of it, you do still need to get back at your ex for cheating on you with your other ex. The question is: will your challenge end in fighting, or in kissing?
Welcome to the Seven Sand Seas, a giant desert whose sands allow travel by ships – but only to women. The place is therefore dominated by female (and femme) merchants, sailors, and pirates. You are the fearsome pirates of The Bonny Read. Your captains, the famous Anne Bonny and Mary Read, have decided to retire and to offer their stolen sand ships to all their senior crew members, past and present. This includes your friends and exes from a rivaling pirate ship, and your crushes from a ship of bounty hunters. The auction will include lively debates and thrilling sword fights.
Thirsty Sword Lesbians is a PbtA game focused on queer stories and epic drama. You'll be choosing from seven pre-made characters: the Gorgon Numidia (BEAST), Ifri Bonny-Read (CHOSEN), Harriet Strongheart (DEVOTED), Bloody Blanche (INFAMOUS), Mary Skullery (NATURE WITCH), Cosette the Icon (SCOUNDREL), and Dark Dalya (SPOOKY WITCH). The setting is a highly fictionalized early-18th-century African desert.
Aktivita bude vedena v anglickém jazyce
Vypravěč: Petra ""Angie"" Fišerová
Systém: Thirsty Sword Lesbians
Počet hráčů: 4
Gamedeck: R-X Gameover
Tři osudy, které se propojí v romantickém neon noir cyberpunkovém thrilleru. R-X, smrtelně nebezpečná VR hra, která láká smetánku, může být smrtonosnou pastí a nic nemusí být takové, jak by se na první pohled mohlo zdát.
Hráč:
Lord Wazkez je celebritou virtuálních her, profesionálním hráčem Evil vs Good. Je bohatý, slavný a úspěšný, čtyřnásobný vítěz virtuálního poháru EvsG za tým Snows. Protože nemohl najít pořádný stimul, rozhodl se hrát hru R-X. Této hře naprosto propadl; smrtelné nebezpečí pro něj bylo silnější než nejlepší heroin.
Hráčka:
Amanda Taylor, známá moderátorka, skriptérka a programátorka několika vítězných skinů pro hry Beach and Paradise, Deep Sky a autorka legendárních scén z Twisted and Pervert, si bez adrenalinu hry R-X nedokáže ani představit život.
Hač/ka:
Gamedeck, profesionální VR operativec, jehož prací je vše od sledování manželek v Twisted and Pervert přes pomoc bohatým gamerům s překonáním levelů až po průmyslovou sabotáž nejmodernějších VR lokací.
Svět Gamedeck vychází z knižní série cyberpunkových neon noir románů od Marcina Przybylka a videohry Gamedeck. Lidé plně akceptovali virtuální realitu jako životní styl. Pracují ve VR, žijí ve VR, baví se ve VR. Své tělesné schránky často i na týdny odkládají do speciálních kojí a procházejí různými říšemi. Takový svět má ale i svá velmi temná úskalí.
Vypravěč: Ondřej ""Kybersova"" Mráz
Systém: Fate 4.0
Počet hráčů: 3
Jak sežrat Hitlera
Je rok 1943. Jste čtyřčlenné upíří komando. Vaší misí je prohnat se jako hurikán okupovanou Paříží, vyšplhat na Eiffelovku a zabít Hitlera. Po cestě pozabíjíte co nejvíc nacistů, utkáte se s pár lovci upírů, a na závěr se porvete s übermenschem.
Na výběr bude šest nemrtvých postav: elegantní upíří šlechtična Iryna, sebedestruktivní upíří odbojářka Nicole, okřídlené netopýří monstrum Flint, lstivý londýnský nekromant Cosgrave, optimistický zombie kovboj Chuck a prastarým predátorem posedlá pilotka Astrid.
Eat the Reich je RPG z dílny Granta Howitta, které letos vyhrálo tři zlaté ENNIE. Hraje se napůl jako RPG ve stylu Hanebných panchartů od Tarantina, napůl jako deskovka, kde se kostkami plní body v různých kategoriích. Varuji: hra bude obsahovat vulgarismy, krev a násilí, ne však sexuální násilí. Budete potřebovat tužku a pokud možno sadu šestistěnek.
Hra je pro věk 18+
Vypravěč: Petra ""Angie"" Fišerová
Systém: Eat the Reich
Počet hráčů: 4
Kybernohy doktorky Joy
Vaší známé ripperdoktorce Joy ukradli její fungl nové, custom-made kybernohy. Těmi se teď pyšní Steel Jackhammer, zápasník v Aréně smrti, který nedávno o svoje nohy přišel. Joy svoje nohy bezpečně poznala na promozáběrech k dalšímu Jackhammerově zápasu. Vaším úkolem je ukradené nohy získat zpět, a to v šibeničním termínu 24 hodin. Ale naštěstí je tu ideální příležitost, a to nonstop party v Jackhammerově bytě, stačí se tam jen vetřít. Nohám se rozhodně nesmí nic stát, což o vás tak úplne neplatí... A hlavně, Joy nabízí tučnou odměnu, která Vám zajistí minimálně další měsíc života a pro každého má nějaký kybáč jako bonus.
Hrát budeme v systému Cy:Borg, který je reimaginace původní fantasy hry do cyberpunkového světa, který tvůrci popisují jako „horečnatý sen plný technologií, punku a vzteku“. Je to svět, ve kterém se hroutí klima, všemu vládne nezřízený konzumerismus, komodifikace osobních dat, transhumanismus a především NEZŘÍZENÉ NÁSILÍ. Postavy jsou „punkeři“ – (anti)hrdinové, kteří se snaží přežít v dystopickém světě v prostředí města Cy.
K dispozici budou předdefinované postavy včetně deníků. Pravidla jsou velmi jednoduchá a budou vysvětlena na začátku hry. K dispozici budou i potřebné kostky (ale je možno i vlastní – ideálně sada D20, D10, D8, D6 a D4). Vhodná je alespoň základní znalost angličtina, ale není nutná.
Hra je vhodná pro starší 18 let, může obsahovat prvky násilí, sexu a vulgarit.
Vypravěč: Martin ""Kolumbus"" Krištof
Systém: Cy:Borg
Počet hráčů: 5
Lovci Oživlých Mýtů
V jednorázovém příběhu ""Příšera týdne: Lovci Oživlých Mýtů"" se skupina dobrodruhů stává lovkyněmi a lovci paranormálních jevů, kteří se setkávají s nevysvětlitelnými záhadami v malém městečku. Nedávné probuzení pohanského bůžka způsobilo chaotické následky, včetně objevení tajemných bytostí ze starých pověstí. Lovci jsou povoláni, aby odhalili pravdu za těmito jevy a zachránili městečko.
Po stopách tajemství starodávného kultu, hráči musejí střídat mezi odhalováním starých mýtů, bojem se služebníky probuzeného zla, vyšetřováním mezi obyvateli městečka a jejich ochranou. Musí spolupracovat, aby odhalili, co skrývá pradávný bůžek, aniž by znali jeho totožnost. Každé rozhodnutí a krok může mít fatální důsledky.
Vypravěč: Karel Smetana
Systém: Příšera týdne (Monsters of the week)
Počet hráčů: 4
Marxem proti Drákulovi - The Hammer and the Stake
The Hammer and Stake se odehrává po 1. světové válce, tehdy ještě zvané Velká válka, kdy hrabě Drákula zosnuje fašisticko-upíří převrat v Maďarsku a Rumunsku a stane se autokratem nového Velkého Maďarska. Vy jste členy proletariátu, pracující třídy, která se snaží svrhnout Drákulův despotický režim a Smithovu neviditelnou ruku.
Vypravěč: Karel Doleček
Systém: The Hammer and Stake
Počet hráčů: 4
Masky – Halcyon Super High
Být teenagerem nikdy není jednoduché. Ale být k tomu ještě superhrdinou? Ve světě kde tě každý zná a řeší každý tvůj čin? To je teprve zlé...
„Obří robot dělá z Hlavní třídy kůlničku na dříví. Tvoje nejlepší kamarádka se ti pokusila dát pusu. Máma si myslí, že bys měl zapracovat na svých známkách. Mentor je toho názoru, že tě tvůj tým táhne ke dnu. Ach ano, a natrhl se ti kostým.
A to je teprve úterý…“
Vítejte v Halcyon City. Nejlepším městě na světě. Ve světě, který je zvyklý na superhrdiny. Dinosauři se prohánějí po hlavní třídě? To se prostě občas stává. Invaze mimozemšťanů nebo uniklé produkty šílených vědců? To je něco mezi běžným problémem a turistickou atrakcí. Vy jste již čtvrtou generací superhrdinů a superpadouchů. A předchozí tři generace vás se zájmem sledují a samozřejmě vše pečlivě okomentují.
Masky jsou narativní RPG kombinující žánry superhrdinských filmů a teenage dramatu. V našem příběhu si vytvoříte postavy vám ušité na míru a já dle toho silně upravím dobrodružství. Budeme hrát na střední škole pro nadané studenty Halcyon Super High. A prozkoumáme strasti a slasti každodenního života teenage superhrdinů.
Všechny materiály budou v českém jazyce díky úžasnému překladu Casa de Locos.
Vypravěč: Tomáš ""Tomislav"" Mužík
Systém: Masks: A New Generation
Počet hráčů: 5
Mír???
Postavy jsou pověřeny důležitou diplomatickou misí do sousední vesnice, se kterým Kirigakure potřebuje uzavřít spojenectví. Během cesty se však musí vypořádat s nástrahami sabotérů a intrikami, které mají za cíl zabránit uzavření aliance.
Hra je zasazena do světa anime seriálu Naruto, ve kterém je aktuálně válka o území.
Konoha 5e jsou fanmade kompletní úprava pravidel D&D 5e, všechna důležitá pravidla budou vysvětlena před hrou, některá i zjednodušena aby si hru mohli užít jak nováčci RPG her, či hráči co neznají Naruta až po praviedlné hráče D&D 5e a fanoušky.
Vypravěč: Lucie V. Štefánková
Systém: Konoha 5e
Počet hráčů: 5
Mouse Guard
My, Hlídka, přísaháme, že budeme chránit náš druh, svobodu našeho národa a čest našich předků. Mečem a štítem vykováváme tyto skutky, nikdy nestavíc jednotlivou myš nad potřeby všech, ni vlastní zájmy před jinými. Naším cílem není nic než nejvyšší dobro
Mouse Guard Roleplaying Game je hra podle stejnojmeného komiksu Davida Petersena o inteligentních zvířátkách. V roli člena Myší hlídky se postavíte nebezpečím, která ohrožují vaši komunitu. Vyberete si barvu srsti a pláště vaší myši a s pomocí upraveného a zjednodušeného systému hry Burning Wheel se můžete vrhnout proti liškám, lasičkám i zrádcům z řad myší.
Vypravěč: Karel Doleček
Systém: Mouse Guard Roleplaying Game
Počet hráčů: 4
Na zelených vlnách
Někdy přes třemi sty lety se říše světa utopily pod vlnami rychle rostoucí zeleně, přílivu valící ho se ze Západu. Dnes zůstaly jen šustivé vlny, kam až oko dohlédne. Motorovými pilami poháněné lodě se prořezávají korunami stromů, motory poháněné ovocnou šťávou, medem a pýchou. Posádky jsou zbytky lidstva, humanoidní kaktusy, oživlé trosky, živé pavoučí kolonie, slimáci s dřevěnými kostmi. Každý má svou roli a svůj příběh na vlnách Planého moře.
The Wildsea je science fantasy hra zasazená do postapokalyptického světa zarostlého neprostupnými hvozdy, ve kterém inteligentní život přetrvává jen na špičkách hor a jiných „ostrovech“ nad nekonečným mořem z korun stromů. Hráči se stanou posádkou lodě poháněné motorovými pilami a pustí se do průzkumu planety obývané humanoidními kaktusy a slimáky, opředené pavoučími koloniemi, plné jiných podivných věcí.
Vypravěč: Karel Doleček
Systém: The Wildsea
Počet hráčů: 4
Noc, na kterou se nezapomíná
Sexy kost z The Hills se dostane do smrtelného nebezpečí. Nablízku je banda ztracených existencí, vy. Bude nabídka dostatečná, aby stála za všechny možné problémy?
Vivian je nejhezčí buchta, jakou jsi za svůj život viděl. Pro deset vášnivých minut na záchodcích s touhle ženskou by půlka tvých známých odkrouhla vlastní mámu. A jedné noci, kdy z nebe padají litry kyselých dešťů, za tebou přijde s tím, že potřebuje pomoc. Má to háček, ta pomoc tě může stát krk a kulka do hlavy nebo nůž do hrudi to nejspíš nebude. Její nabídka je ovšem také vysoká. Je ochotna ti dát VŠECHNO, když jí pomůžeš.
Svět je zasazen do umírající dekadentní dystopie, ve které poslední výspy lidstva žijí – nebo spíše umírají – v megaměstě THE CY. Hráče staví do role punkových rebelů proti společnosti, korporacím a represivní policii.
Systém CY_BORG je ujetý rychlý OSR systém od Free League. Postavy vznikají a umírají jak na běžícím páse.
VAROVÁNÍ! Hra obsahuje hodně sexu, drog a gore násilí. Věk 18+
Vypravěč: Ondřej ""Kybersova"" Mráz
Systém: CY_BORG
Počet hráčů: 5
Numenera
Prozkoumejte podivný svět vzdálené budoucnosti, v níž lidstvo upadlo do doby temna a všudypřítomná pokročilá technologie předků je k nerozeznání od magie.
Katechismus vědění:
Sláva budiž původcům pravdy a pochopení. Chvalme inovátory oceli a plastu. Chvalme ty, jež vytvarovali maso a kosti a mysl. Sláva budiž těm, kteří přestavěli plodící Zemi a životodárné Slunce. Chvalme vysílatele signálů, kteří dokonce i nyní našeptávají strojům a oživují to, co je neživé. Chvalme ty, jež cestovali ke hvězdám a do říší za hvězdami. Sláva budiž původcům pravdy a pochopení.
Nyní budeme pokračovat v recitaci z Posvátné kroniky, tak jak byla nadiktována Praotcem Calavalem, Jantarovým papežem, zakladatelem Potrubní citadely a Řádu pravdy, a zapsána jeho praneteří Doroaou Mlčící písní.
Planeta Země miliardu let v budoucnosti. Slunce mělo dávno usmažit veškerý život, byla však přijata protiopatření. V průběhu osmi epoch – světů – byly civilizace s technologiemi překračujícími naše nejdivočejší představy střídány pády do nejhlubšího barbarství. Nanotechnologie, genetické inženýrství, hvězdné brány, dimenzionální cestování, formování planet a samotných hvězd, překonání potřeby hmotného těla – to vše a mnohem více bylo v průběhu času v lidských možnostech.
Nyní žije lidstvo v Devátém světě na troskách předchozích civilizací, kterým nerozumí. Tvář planety se změnila a je poznamenána jizvami kontinentálních rozměrů. Pravidelná řada kopců může být povrchem obřího stroje, jeskyně útrobami kosmické lodi nebo pradávnou laboratoří. Obávaný horský štít ukrývá superpočítač se zálibou v ovládání počasí. Po pláních kráčí chodící města a na nebi levitují krystalické monolity. Divotvůrní nanové poroučí všudypřítomným neviditelným stroječkům a dokaží tak vytvořit ohnivou kouli či vyvěštit odpověď na svou otázku z datasféry. Někteří tvrdí, že všeuměl Jack vyšplhal po Stonku fazole – nepředstavitelně vysokém kabelu z uhlíkového vlákna – až na oběžnou dráhu, kde uloupil znalosti obrů.
Tak jako dávní předkové těžili v lesích dřevo a v horách kovy, pokouší se odvážlivci shromáždit dosud fungující technologické artefakty – numenéry, porozumět jim a využít je pro zlepšení každodenního života…
Numenéra využívá tzv. Cypher System vyvinutý v roce 2013 Monte Cookem původně právě pro tuto hru. Tento herní systém se opírá o dva základní pilíře, jimiž jsou jednak přímá úměra mezi investovaným úsilím (effort) a šancí na úspěch určité akce (zásobárny síly, rychlosti a intelektu zde fungují zároveň jako zdroje a výdrž), jednak časté používání jednorázových numenér – udělátek (cyphers), které jsou Devátém světě k nalezení na každém kroku a měly by mít co nejpodivnější různorodé efekty. Pravidla vysvětlím na místě, k dispozici budou předpřipravené postavy (osobní deníky jsou v angličtině, ale nejsou příliš rozsáhlé a všechny charakteristiky vysvětlím v rámci výkladu pravidel).
Vypravěč: Mar
Obchodník v ohrožení
Jste žoldnéři, kteří byli najati korporací, aby zachránili významného obchodníka. Ten se nachází ve městě, které obsadili vesmírní bandité. Zatímco civilisty drží jako rukojmí, nakládají všechny cennosti do svých lodí. I s rukojmími se už brzy chystají odletět pryč, neznámo kam. Vláda říše, které město patří, chystá vyslat vlastní bezpečnostní síly, ale korporaci je jasné, že tam nemohou dorazit včas. Korporace také připravila několik sekundárních úkolů, ale není čas na to splnit všechny – musíte si sami zvolit.
Void: Science Fantasy je RPG ze světa, který kombinuje žánr fantasy a sci-fi – to vše v grimdark hávu temnoty, beznaděje a utrpení, kde hlavní roli hrají nekončící války, intriky a korupce.
Očekávejte drsnou bojovou akci!
Postavy budou již připravené, pravidla ani svět není třeba znát.
Vypravěč: Gediman
Systém: Void: Science Fantasy
Počet hráčů: 4
Plamen pouště
Povídá se, že ve skrytém údolí v poušti Kyzylkum hoří nehasnoucí modrý plamen. Místní legendy mu přisuzují zázračné účinky – a chromý alchymista Jawhar Yousef je ochoten zaplatit tomu, kdo se k plameni vypraví, zapálí o něj speciálně připravenou svíci a vrátí se s ní, slušnou odměnu.
Variace na dungeon pod otevřeným nebem, která vznikla v rámci designérského jamu RPG Kuchyně. Hrát budeme v jednoduchém systému Into the Odd. Hra nebude sadisticky obtížná, ale v old-schoolovém duchu má jít o chytré řešení překážek a překonávání nástrah, a je možné neuspět.
Vypravěč: Jay Filip
Systém: Cairn
Počet hráčů: 4
Po stopách Nestárnoucího
V maličkém králoství Nostros došlo k tragédii. Jediná dcera krále Alfreda VI. princezna Nemyra byla prokleta tajemným cizincem a propadla šílenství. V záchvatu vzteku brutálně zabila několik svých služebníků. Aby toho nebylo málo, tak za měsíc mají probíhat námluvy a pokud nebude princezna v příčetném stavu, může to ohrozit budoucnost království. Existuje však jediný způsob, jak dívku zachránit. Dokázal by ji totiž ze šílenství vyléčit jeden člověk. Jde o Arguse, muže který je považovaný za jednoho z Nestárnoucích.
Nestárnoucí podle dávných legend byl technologicky velmi vyspělý národ, žijící před tisíci lety, který za nevysvětlených okolností zanikl. Jejich specifickým rysem bylo to, že nestárli a mohli tak žít nekonečně. Jenže nebyli nezranitelní. I když se jim rány hojili rychle, na vážná zranění mohli zemřít tak jako běžní smrtelníci. Zmíněný zánik jejich civilizace, přežilo je pár jedinců a mezi ně právě patří Argus.
Argus za svůj dlouhý život nasbíral spousty zkušeností a také vystřídal mnoho profesí (královský rada, rytíř, lovec upírů apod.). Dokonce byl i léčitelem. A právě se o něm traduje legenda, že je tak zkušeným léčitelem, že dokáže lidi zbavit i šílenství.
Když se to dozvěděl král Alfred byla to jasná volba. Jenže má to jeden háček Nestárnoucí se ztratil a nikdo přesně neví, kde je. Pravděpodobně se pohybuje v sousedním knížectví Spockenheim. Proto král Alfred vyhlásil, že za nemalou odměnu hledá 4-6 odvážných rekrutů, kteří budou Arguse hledat a přivedou ho na královský dvůr.
Staňte se součástí týmu hledačů Arguse a prožijte neuvěřitelné dobrodružství. Je jen a jen pouze na Vás, jestli se vám podaří najít a přemluvit Nestarnoucího k léčbě princezny. Přitom se může skrývat takřka kdekoliv. Může být třeba v ruinách prastarého města, ukrytého hluboko v lesích, které obývají zákeřní duchové. Nebo může být v horách, kde má žít i bájný bílý drak a potulují se zde nebezpeční bandité. Či se může schovávat v prastaré opuštěné knihovně, kde je stále uloženo spousta nebezpečných knih. Některé jsou dokonce portály do jiných světů, z kterých může vykouknout i nějaký velmi příjemný démon.
Proto neváhej a přidej se k této zábavné výpravě za Nestárnoucím.
Vypravěč: Jiří Málek
Systém: DnD 5e
Počet hráčů: 6
Poklad ukrytý v ledu
Šílená honba za pokladem s hromadou akce ve stylu Indiana Jonese? Ano – to je Outgunned. Tak na co čekáte? Poklad posledního vikingského krále se jen tak sám nenajde.
„Dámy a pánové, pozval jsem si vás dnes, neb bych pro vás měl jedinečnou příležitost. Úžasné dobrodružství. Něco o čem budete moci vyprávět svým vnoučatům. A ehm… i možnost vydělat si spoustu peněz. Bude to nebezpečné… Velmi, velmi nebezpečné, ale pozval jsem si vás, protože vím, že vy máte pro strach uděláno. A před ničím se nezaleknete. Takže… ehm… můžu s vámi počítat?“
To byla slova profesora Kaspera Wielocha, který si vás najmul, abyste pro něj našli hrobku jednoho z posledních velkých vikingských králů, Rudého Erika. Vy – ostřílení dobrodruzi – jste okamžitě kývli. Tahle výprava za pokladem do mrazivého Grónska přece nemůže být nic složitého. Jenom překonat tu všudypřítomnou zimu a pak se ohřát v základním táboře u grogu a s pokladem, který vás zajistí do konce vašeho života.
Outgunned je systém s jednoduchými pravidly, který si dal za cíl vytvořit RPG, jenž bude poctou akčním a dobrodružným filmům. Toto dobrodružství vzdává hold starým klasickým dobrodružným filmům alá Indiana Jones či Tomb Raider. Všechny materiály i hráčské postavy budou pro vás předpřipraveny (v angličtině) a pravidla budou vysvětlena na místě.
Vypravěč: Tomáš ""Tomislav"" Mužík
Systém: Outgunned
Počet hráčů: 5
Poníci a Hrušky
Hruškové slavnosti jsou ohroženy! Přípravy nejdou podle plánů. Najdou se poníci, kteří přiloží kopýtka k dílu a oslavy zachrání?
Vesnička Hrušky je po většinu roku stranou veškerého dění, ale to se mění během hruškových slavností. Je to velké výročí zapuzení pradávného zla, ale to není důležité. Hlavní je, že se několik dní vkuse slaví, hoduje, zpívá a tančí. Hruškový mošt teče proudem a koláčků je pro každého dost, co jen hrdlo ráčí.
Potkáte se na cestě do Hrušek, ale už na první pohled je zřejmé, že přípravy nejdou úplně podle plánů. Takže jako správně vychované klisničky, hřebci a hříbata se rozhodnete přiložit kopýtka k dílu a slavnosti zachránit.
Znalost My Little Pony výhodou, ale pro pochopení světa bohatě stačí shlédnout pilotní dvoudíl. Pro vyplnění pony charakterníku bude k dispozici 24 pastelek. Dobrodružství se mohou zúčastnit i zkušení poníci do úrovně 3, kteří si nějakým dobrodružstvím už prošli.
Vypravěč: David ""Folcwine"" Kamrla
Systém: My Little Pony
Počet hráčů: 5
Posledný vzdor
Nepriateľská presila je desaťnásobná, naši spojenci neodpovedajú a na útek už je v tejto chvíli neskoro. „Poďte, pomodlíme sa, nič iného už i tak zmysel nedáva“
„Na modlidby ešte máme času dosť, otče. Kde je sakra, špion-majster Donnovan?“ kapitán stráže sa so zachmúreným pohľadom porozhliadne okolo.
„V hradných kasárňach pane, zháňal sa po skupine odvážnych vojakov s nejakou zvláštnou úlohou?“
„Zvláštnou úlohou? Teraz?! Okamžite ho pošlite sem. Snažím sa skoordinovať obranu a potrebujem každého muža, čo udrží zbraň.“
Medzičasom sa štyri pári očí zahľadia na muža s kapucňou a jedno hlasne zvolajú „Veď to je samovražda!“
Donnovan sa len pousmeje „Asi ano, ale aspoň máte osud vo vlastných rukách“
Aké to je, byť dobrodruhom v situácii, keď ste v obkľúčení desať násobnej presily ? Keď nádej vystrieda bezmocnosť a keď snahu prežiť vystrieda prianie, aby smrť bola rýchla a bezbolestná. Posledný vzdor je hrdinský príbeh o družine, ktorá stojí pred ťažkou skúškou poraziť nepriazeň osudu.
Systém je DnD5e s vytvorenými postavami, ktoré ale v pravidlách nenájdete.
Vypravěč: Michal Mikuš
Systém: DnD 5e – upravené
Počet hráčů: 4
Révolution
Věk Revoluce nám přináší mocné politiky i neodbytné vyšetřovatele, rozzuřené davy i radostné svatby, tajemné kulty i Katolickou církev, chudé sirotky budou vést armády nebo vyvolávat démony. Ulicemi Paříže zní zvuky bitvy a pokud se zhluboka nadechneš ucítíš alkohol i střelný prach, pak ale na zádech cítíš přitištěnou čepel a do ucha ti kdosi zašeptá: "" Co uděláš teď?""
V Révolution hrajete jednu z mocných postav v Paříži před Velkou francouzskou revolucí i za ní, které se přetahují o moc pro sebe i pro své frakce v prostředí Pařížské politiky, zatímco se Francie hroutí, přetváří a povstává z popela před Vašima očima. Každý hráč se chopí nejen své postavy, ale jedné z frakcí, které bojují o nadvládu nad Francií. Budete reprezentovat konzervativní monarchisty z La Couronne, davy utiskované spodiny z Le Piétiné, idealistické snílky z La Rébellion, řád a pořádek vyznávající Le Sabre či tajemné okultisty z La Société?
Hra náleží do rodiny her Belonging Outside Belonging (Wanderhome, Sleepaway, Cantrip) a využívá tarotové karty v rámci svých mechanik. Pravidla jsou relativně jednoduchá, ale je třeba počítat s tím, že deníky postav i další materiály jsou v angličtině.
Vypravěč: Vítězslav ""Tad Cooper"" Zeman
Systém: Révolution
Počet hráčů: 4
Řada nešťastných příhod
Frau Berger s neskrývanou skepsí hleděla na dva gnómy a jejich podivné brýle, jimiž prohlíželi okolí. Znovu manželovi zdůraznila, že je nesmysl, aby ho chtěl zabít poltergeist.
I přes to teď pozorovala, jak se dvě postavy přespolních lovců duchů prochází po sídle rodu Bergerů, kvákají nesmysly a loudí z jejího manžela další a další peníze.
„No ano, ano, zde vidím změnu v polyenergetické rovině, Herr Berger, mé krystaly hovoří jasně. Zde jistě stála ještě před chvílí zlá pomstychtivá entita.“
Až na to, že sis spletl rohy, před chvílí jsi to samé říkal o rohu protějším, pomyslela si Frau Berger a z úst jí vylétl přidušený posměšek.
K její smůle ho ale slyšel její manžel. Celý brunátný dojel na kolečkovém křesle až k ní, a kdyby mohl, vstal by z něj, aby se jí mohl podívat do očí.
„Já nejsem blázen! Nevidíš? Dveře se samy zamykají, podlomila se mi židle, do jídla kdosi přidal jed, takže jsem zvracel celou noc! Někdo mě chce zabít!“
Šílený výraz v mužově obličeji obměkčil milující, leč unavenou ženu jen na pár vteřin. Poté její pohled opět sklouzl na dva lapiduchy a její hrdost se opět vzedmula.
„Ne, drahý. Nikdo tě zabít nechce. A pokud ano, je to pěkný amatér.“
V tu chvíli se ozval skřípavý zvuk a velký křišťálový lustr dopadl přesně tam, odkud Herr Berger před pár vteřinami odjel.
Věk: 18+
Vypravěč: Jan ""Lamerof"" Nezbeda
Systém: Příbehy Impéria
Počet hráčů: 5
Sběratelé duší
Na Hrnčířov padá večer. Je časný podzim, ale nikdo není venku. Do ulic totiž přichází sběratel. Sběratel duší.
Dorazili jste do Hrnčířova pozdě odpoledne a zamířili do nejbližší krčmy, abyste si odpočali po dlouhé cestě z úspěšného čištění ruin od nemrtvých. Je zde ale pochmurnější nálada než byste čekali a vlastně tu kromě vás skoro nikdo není…
Odhalte tajemství Sběratele duší, který rozsévá strach v městečku Hrnčířov. Použíjte svaly, magii i fištrón a zastavte zlo… nebo se o to alespoň pokuste.
Čeká vás klasické hrdinské RPG dobrodružství. Postavy jsou předpřipravené a pravidla vysvětlená přímo během hry dle potřeby. Systém je vlastní 2d10 (mix Dračího Kutlochu a Shadow of the Demon Lord).
Vypravěč: František ""Sniper"" Neznaj
Systém: Vlastní systém
Počet hráčů: 5
Sejměte tu svini!
27. května 1942 provedla skupina Anthropoid atentát na zastupujícího říšského protektora Reinharda Heydricha. Zemřel až 4.června. Byla to infekce, co toho hajzla poslala k čertu?
Červená světla v kabině letadla zběsile blikají. Velitel pokuřuje nervózně cigaretu, s obavami se dívá na náklad. Z kokpitu se ozve hlas pilota, úspěšně se dostali nad Prahu. Do burácení motorů se na to ozve sám velitel.
„Šest měsíců jste se na tohle připravovali, tak ne, že se budete dole flákat! Najděte ho a rozkopejte tomu sráčovi držku!“
Ze stropu letadla na řetězech a hácích visí kovové rakve s malými průzory z neprůstřelného skla, za kterými velitele pozorují rudé hladové oči dravců plné odhodlání.
Velitel přejde k obrovské kovové páce u stěny a zatáhne za ni.
Pod rakvemi se s hukotem otevře podlaha. Dole se mihotají tlumená světla Prahy. Velitel odhodí do prázdného prostoru cigáro a směrem k rakvím zasalutuje.
„Hodně štěstí, parchanti!“
Eat the Reich je RPG novinkou od Rowan, Rook and Decard, ve které hráči hrají za skupinu upírů majících za úkol zabít a vysát Hitlera v Paříži. Příběh bude lokálně přizpůsobený a vydáme se místo toho do Prahy, dorazit jiného neméně důležitého nácka, který sužoval v době Protektorátu naše země. Násilí vůči náckům a kolaborantům je nejen tolerováno, ale hra k němu přímo vybízí. Platí věkové omezení 18+ a na hře jsou vítáni pouze ti, kterým nevadí gore popisy násilí, kýble krve, vnitřností a jiného sajrajtu. Materiály budou v anglickém jazyce.
Vypravěč: Barbora ""waiky"" Dušková
Systém: Eat the Reich
Počet hráčů: 5
Star Trek: Adventures
“If you can't take a little bloody nose, maybe you ought to go back home, and crawl under your bed. It's not safe out here! It's wondrous...with treasures to satiate desires both subtle and gross; but it's not for the timid.” ― Q
V RPG Star Trek Adventures se vžijete do role důstojníků Hvězdné flotily a povedete svoji hvězdnou loď až za nejzazší hranici.
Připravené dobrodružství se odehrává v období Nové Generace a je zkrácenou verzí startovní kampaně. Hráči by si během něj měli vyzkoušet většinu herních mechanik včetně bitev masivních vesmírných lodí. Jakožto posádka lodi USS Magellan, jedné ze sesterských lodí slavné Picardovy USS Enterprise-D, se vydáte vyšetřit zmizení vědeckého plavidla, které testovalo experimentální pohon, který by znamenal revoluci v cestování nadsvětelnou rychlostí. Připravte se na kvalitní dávku SCI-FI klišé, technoblábolů a etických dilemat.
Postavy budou připraveny, ale pokud máte zájem o vytvoření vlastních, ozvěte se vypravěči.
Vypravěč: Jan Chmelař
Systém: Star Trek: Adventures
Počet hráčů: 5
Stíny Kláštera
V roli odvážných husitů jste dorazili do potemnělého kláštera, kde se pokoušíte zachránit svého těžce nemocného velitele. Teď už mu pomůže snad jen zázrak. Proslýchá se ale, že místní opat má takové zázraky na rozdávání. Jaké děsivé úkoly ale budete muset splnit, aby jste se k žádanému lékaři dostali?
V Čechách roku 1422 je lékařská věda, pokud se jí tak vůbec dá říkat, pouze pro silné nátury. Stejně tak jako toto středověké hororové dobrodružství. Prozkoumáte, co jsou lidé ochotni podstoupit, pro naději na záchranu života. Budete balancovat na hraně vědy, předsudků a náboženství a snažit se najít spásu pro někoho, na jehož nemocných bedrech leží budoucnost celého národa.
Mighty decks je ještě nevydaná karetní hra na hrdiny. Díky tomu se nemůže stát, že budete mít smůlu a nic se vám nepovede. Dává také hráči do jisté míry možnost rozhodovat, kdy uspěje a jak selže. Není potřeba si nic psát ani složitě počítat. Hra v něm dává důraz na příběh, je svižná a má spád. Není potřeba znát dopředu žádná pravidla, stačí 5 minut na vysvětlení, zbytek během hry.
Vypravěč: Tomáš Reichmann
Systém: Mighty Decks (jednoduchý a rychlý karetní systém zaměřený na příběh)
Počet hráčů: 4
Strašidelný obchoďák
Vítejte v obchodním domě s nábytkem. Jste jeho zaměstnanci a dostali jste za úkol přečkat v něm noc a objasnit jistou záhadu. Ale pozor, dost možná tu straší!
Hra je inspirována systémem Fate. Ten je typický svou flexibilitou a důrazem, který klade na tvůrčí příspěvky hráčů. V průběhu hry se získávají tzv. Fate body, které je možné následně utrácet jak na modifikaci výsledných hodů své postavy, tak k celkovému ovlivnění děje. Samotné postavy budou předpřipravené. Pro hru není nezbytné mít se systémem Fate zkušenosti.
Vypravěč: Tereza Jelínková
Systém: Fate
Počet hráčů: 5
Svatební přípravy
Urozená slečna Agril z Velkého Soutoku se chystá na svatbu se starším synem místního barona. Všichni významnější občané jsou zváni (podle seznamu) k účasti na oslavu této významné události. Teprve je vše ve stádiu příprav, ale je nutné se blýsknout i nějakým cenným darem pro novomanžele. Ale k tomu je potřeba vyřídit jednu neodkladnou obchodní transakci. Takže s chutí na cesty. Karavana je nachystaná, náklad je naložený a připravený. Tedy vzhůru na cesty, doručit zásilku a vrátit se včas zpět.
Hra je v systému Dračího doupěte verze 1.6, rozšířený soubojový systém. Hráči si vyberou postavy (rasu a povolání), připraví si úrovně, vyberou z nabízeného vybavení. Hraje se na zatížení postavy a případně další modifikátory soubojového systému.
Vypravěč: Ivar Garlík
Systém: Dračí doupě 1.6, rozšířený soubojový systém
Počet hráčů: 6
Svatokrádež
Azyl, azyl! Skřehotavý hlas se rozlehl stěnami kostela a otec Petr vyskočil na nohy. K oltáři se řítil otrhaný skřet pronásledovaný davem. Zastavili až před nataženou rukou kněze.
Otec Petr již poněkolikáté přepočítal zlatavé lístky zdobící závěs zpovědnice, zatímco místní drbna tetka Kateřina profesionálně navazovala jednu polosmyšlenou historku na druhou, aniž by dávala představenému jakýkoli prostor pro přerušení nekonečného toku slov. Podobných historek již otec Petr slyšel více, než je hvězd na nebi. O sousedce, která zcela určitě provozuje zakázané čarodějné řemeslo, neboť svádí muže široko daleko, o skřetech, jež kradou, vraždí a minulý týden dokonce způsobili zatmění slunce, o letošní vydařené slavnosti na počest svatého Václava, patrona zemí Českých, jež jistě přinesou prosperitu a bohatství každé poslušné ovečce, kterou tetka Kateřina rozhodně je…
Ta stará rašple neměla sebemenší ponětí, jak dobře se jí v tomto maloměstě blízko Prahy žije. Jinde strádají, žijí od výplaty k výplatě a Pán na ně již zanevřel. Ale zde? Před několika dny zde byl samotný arcibiskup pražský! Boleslav je klidné, mírumilovné…
„Azyl, azyl!“ Skřehotavý hlas se rozlehl stěnami svatostánku a otec Petr vyskočil na nohy, nechav tetku Kateřinu za sebou.
Vyšel rázným krokem ven a pohlédl na hlavní uličku. K oltáři se řítil špinavý otrhaný skřet, co mu jen jeho malé nohy dovolovaly. Zastavil se až před nataženou rukou otce Petra.
„Máme tu jistá pravidla, Tuku. Do kostela mají skřeti vstup zakázán.“
Pohled na rozzuřený dav vtrhnuvši do chrámu páně nicméně otce Petra donutil postavit se mezi špinavého pobudu a nenávist, pro niž v kostele nebylo místo.
Pohledem vyzval Martina, prvního z rozzuřených, aby mu sdělil odpověď na nevyřčenou otázku. Martin mávnutím ruky zklidnil rozzuřený dav a ukázal kamsi nad hlavu kněze. Otec Petr se otočil směrem, kterým ukazoval vyzáblý prst dělníka, a z úst mu vyšlo pouze:
„Dobrý Bože…“
Vypravěč: Jan ""Lamerof"" Nezbeda
Systém: Příbehy Impéria
Počet hráčů: 5
Školní výlet třídy 2-C
Máte před sebou epický osud plný dobrodružství, ale bohužel máte taky domácí úkoly.
Ve hře Super Destiny High School Rumble!! se ujmete role japonských středoškoláků, kteří se ale od svých vrstevníků liší tím, že mají schopnosti, ať již se jedná o piloty mechů, cestovatele v čase, čarodějnice či upíry. Zároveň se stále musíte potýkat se svým běžným životem. Školní výlet nabízí pro někoho šanci si oddechnout od běžných starostí, pro jiného je to moment svobody od kontrolujícího rodinného klanu či všudypřítomných fanoušků. Někdo může litovat času, který ztratí a který by mohl využít ke studiu, baseballovému tréninku či hraní videoher, jiný v tom může vidět ideální čas pro to konečně vyznat lásku. Pokud všechno proběhne v pořádku, zástupce třídy to může využít ve své kampani na Prezidenta studentské rady a nový student konečně dostane šanci zapadnout do třídního kolektivu. Tedy pokud Váš výlet nenaruší nindžové, mimozemská invaze či kaidžu, ale to je přece absurdní, která třída se dostane do ohrožení života na školním výletě dva roky po sobě?
Hra Super Destiny High School Rumble!! patří do rodiny PbtA her, stejně jako Apocalypse World, Apocalypse Keys, Masks: A New Generation (Masky: Nová generace) nebo Monster of the Week (Příšera Týdne). Cílem hry je simulovat středoškolské anime se zvláštními schopnostmi se vším co k tomu patří. Detailní znalost žánru ani japonský reálií, ale určitě není nutná, abyste si hru užili. Pravidla jsou relativně jednoduchá, ale je třeba počítat s tím, že deníky postav i další materiály jsou v angličtině.
Vypravěč: Vítězslav ""Tad Cooper"" Zeman
Systém: Super Destiny High School Rumble!!
Počet hráčů: 4
Tajemný Kovář
Mladý kníže se dostává na zděděný trůn po neúspěšném pokusu o vládní převrat. Po smrti předchozího knížete se těsně před vlastním potvrzení nástupnictví pokusil jeho vlastní strýc zavraždit a nastoupit na takto uvolněný stolec. Vzpoura byla potlačena a vzbouřenci jako odpůrci zákonné moci zlikvidováni. Hlavnímu vůdci se podařilo z paláce uprchnout i s odznakem knížecí moci – kouzelným palcátem. Uprchlík zmizel v hlubokých bažinách a kouzelný palcát je nenávratně ztracen.
Podaří se družině vypátrat tajemného geniálního kováře, který by byl schopen vyrobit odpovídající náhradu?
Hra je v systému Dračího doupěte verze 1.6, rozšířený soubojový systém. Hráči si vyberou postavy (rasu a povolání), připraví si úrovně, vyberou z nabízeného vybavení. Hraje se na zatížení postavy a případně další modifikátory soubojového systému.
Vypravěč: Ivar Garlík
Systém: Dračí doupě 1.6, rozšířený soubojový systém
Počet hráčů: 6
Tajemství Edwina Drooda
Po celém Londýně se ztratilo několik gentlemanů. Dokonce i tajemný gentleman Edwin Drood se přihlásil, že onu záhadu sužující Londýn vyřeší, jenže sám zmizel a Scotland Yard ho zařadil mezi pohřešované. V Londýně se navíc v posledních dnech začaly dít divné věci, které nikdo nedokáže vysvětlit. Podle věštců všechno souvisí se vším a vše značí blížící se pohromu.
Vypravěč: Ondřej ""Kybersova"" Mráz
Systém: Příbehy Impéria
Počet hráčů: 5
The Quiet Year
The Quiet Year je kooperační hra, v níž hráči prozkoumávají jimi navržený svět kreslením mapy na velký arch papíru. Mohou vytvořit ryze fantasy svět, prostředí zákopů 1. světové války nebo smečku toulavých psů snažících se přežít na ulici. Fantazii se meze nekladou, záleží jen na domluvě na začátku hry. Hráči se ujmou role vůdců komunity, kterou mají na starost. Společně řeší komplikace v komunitě, objevují skrytá místa a čelí hrozbám. Jejich rozhodnutí a objevy se zakreslují na mapu, která se neustále vyvíjí. Cílem hry je udržet komunitu při životě až do zimy a připravit se na příchod „Ledových pastýřů“ (nebo jak jim ve vašem světě budete říkat).
Hra je minimalistická – jen papír, fixy, šestistěnné kostky jako počítadla a kartičky událostí. Vše bude připravené, stačí jen přijít a bavit se a vymyslet si vlastní svět. Kartičky jsou v angličtině, ale není problém je neangličtinářům přetlumočit.
Vypravěč: Milan Novák
Systém: ???
Počet hráčů: 5
Ti bohové musejí být šílení
Vypravěč: „Si jako myslíš, že dokážeš být lepší vypravěč, než já?!“ Hráč: „Se vsaď, ty cype!“ Vypravěč: „Tak si to zkus!“ Hráč: „Po vyhraným souboji se záporákem vycházíte z jeskyně, když v tu chvíli z nebe začnou padat borůvkový koláče…“ Vypravěč: „Ach jo.“
Tato recesivní hra je založena na principu Bodů osudu popsaném v Dungeon Master's Guide (DnD 5e). Každý hráč má jeden Bod osudu, určený k tomu, aby se kdykoliv během hry mohl vyměnit s vypravěčem. Jinými slovy, z hráče se stává vypravěč, z vypravěče hráč. Aktuální vypravěč pak získává kontrolu nad hrou, včetně jejího děje, atmosféry a stylu vyprávění.
Před samotnou hrou si hráči sami zvolí prostředí příběhu a jeho zápletku a vytvoří si hrdiny, za které budou hrát. Počínající vypravěč na základě toho pak vede hru, dokud ho jiný hráč nevystřídá. Kdy k tomu dojde, je na samotných hráčích. Nejsou nastaveny milníky, kdy bude dělat kdo vypravěče. Pokud někomu bude vyhovovat pozice hráče, nemá smysl mu v tom bránit.
Pro plynulejší přechod mezi hráči a vypravěči jsou použita jednoduchá, po domácku připravená pravidla na motivy her Fate a Zapovězené země. Hráči hází určitým počtem šestistěnných kostek a padlé šestky se počítají jako úspěch.
Hra je založená na premise, že hráči mají motivaci na určitou dobu dělat vypravěče. Proto se tato hra doporučuje hlavně těm, kteří už mají s vypravěčstvím zkušenosti nebo si chtějí vyzkoušet vyprávět „nanečisto“.
Vypravěč: Milan Novák
Systém: DnD 5e
Počet hráčů: 5
Turnaj splněných přání
Ať jste chrabrými rytíři, pro něž je pomoc dámě v nesnázích otázkou cti, či jen nechcete skončit v base kvůli dluhům, připravte se na turnaji využít nejen svou sílu, ale i důvtip.
Povídá se, že kníže Otakar přislíbil zvláštní odměnu vítězi rytířského turnaje, který pořádá město Stříbroluní. A protože je znám nejen svým bohatstvím, ale v širém kraji se vypráví také o kráse jeho dcery, nikdo nepochybuje, že přáním výherce bude sňatek s půvabnou dívkou.
Vy však, jako návštěvníci turnaje, před sebou máte mnohem větší problém – velkolepá událost se ukázala být nákladnější, než jste předpokládali, a zdá se, že bezpečná cesta z potíží, do nichž jste se neprozřetelným utrácením dostali, je v tuto chvíli jen vaším zbožným přáním. Nebo se prostě necháte najmout tím nervózním chlápkem, který tvrdí, že se knížecí dcera rozhodně vdávat nechce a on jí pomůže se sňatku vyhnout. S vaší pomocí. Dobře zaplacenou, samozřejmě.
Dobrodružství se bude odehrávat podle pravidel Dungeons & Dragons, 5. edice, v podhůří Netherských hor Zapomenutých zemí. Deníky postav (na 3. úrovni) budou připraveny a vy jim vdechnete život popisem charakterů a cílů. Ačkoli je znalost herního systému vítaná, ráda pravidla připomenu nebo vysvětlím i začínajícím hráčům.
Vypravěč: Zuzana ""Aurora"" Rašková
Systém: Dungeons & Dragons, 5. edice
Počet hráčů: 4
Útěk z Rittholmu
""Vítejte v Rittholmu! Nejbohatší městě Stratské nížiny, kde není sen tak velký, aby jsme ho neopracovali ve skutečnost""
Tyto slova můžete slyšet po celé těžarské megalopolis Rittholmu: na mramorových trzích z úst cizinců, doprodruhů a kupců, kteří jsou k Rittholmu přitahováni jako můra ke světlu. Z nápisu k smrti unavených dělníků, plných naděje v nespočtu dolů a dílen. Nejslaďeji zní ovšem z paláců pohádkově majetných měšťanů-Sadiků, kteří získali své bohatství na těžbě a zpracování Sadia, části kostí pravěkého titána, která-jak praví legendy - ulehl k věčnému spánku, k radosti Rittholmských, právě zde a jenom zde. Celá říše chce Sadium a Rittholm jako jediný jej dodává. Opalizuící krstaly, které správným řezem ve špercích vyluzují tak nádhernou hudbu, že se v ní její nositel snadno ztratí... a ano, může škodit vám i lidem ve vašem okolí.
Což zvlášť potvrdí i obyvatel ""Kaluže"", chudinské čtvrti, pro něž má Rittholmská fráze úplně jiný a temnější význam. Vědí, že některé sny, když se ""opracují"" se spíše podobají noční můře. Kaluž je plná zmrzačených dělníků, lidí propadlých šílenství ze Sadia a jiných zoufalců, na něž by zbytky Rittholmu rád zapoměl jako na nehezkou vyrážku. Jenže jako s vyrážkou to nejde, zvlášť když syndikáty ovládají Kaluž získávají čím dál větší moc překonávající pečlivě střeženou izolaci. Tu bohůmžel překonává i šuškanda o podivné nemoci, která se Kaluží šíří a o ""Cukráři"", o nemž příběhy snad nemůžou být ani pravdivé!
A pak jste tu Vy, kterým slova o snech taky poněkud zhořkla, když jste vzali práci neznámé ženy na záchranu jejího pološíleného bratra ve stokách pod centrem města. Místo pohodové eskorty a snového bohatství hnijete v kobkách ""krvavých baronů"" - gildy sadistických pořadatelů zvířecích zápasů. Když pachuť snad nemohla být horší, objevila se opět ona a přišla s nevídanou nabídkou - 10 dní, 1 kouzelný předmět, 1 bratr a 1 kilo Sadia, pokud to nestihnete čeká Vás něco horšího než smrt, ale... ale, za gram vám kdokoli z Kaluže zabije vlastní matku (s trochou vyjednávání celou rodinu), za 10 gramů se dá pořídit panství v Rudagu a za kilo? Copak splněný sen nestojí za trochu rizika a věčného zatracení?
Vypravěč: Petr Kalich
Systém: DnD 5e
Počet hráčů: 4
V Obraze Doriana Graye
Lord Graham pořádá ve svém domě v Kensingtonu tajemnou seanci. Speciální hosté jsou pozváni a program může začít. Jenže Graham zmizí a hosté začínají umírat. Atmosféra seance je smrtící a zdá se, že z domu nelze uniknout.
Vypravěč: Ondřej ""Kybersova"" Mráz
Systém: Příbehy Impéria
Počet hráčů: 5
Vějíř lady Windflower
Lady Windflower je vznešená Sídhe, která se nedávno přistěhovala na Belgrave Street. V jistých kruzích se šeptá, že vlastní několik velmi mocných elfích artefaktů, které si do Londýna přinesla. Hermetický řád Zlatého úsvitu, Hadrový princ nebo samotný Nejvyšší Inspektor ze Scotland Yardu chtějí některé z těchto artefaktů získat.
Vypravěč: Ondřej ""Kybersova"" Mráz
Systém: Příbehy Impéria
Počet hráčů: 5
Vesmírný Karas
V daleké budoucnosti, na palubě vesmírné lodi Kosmický Karas ,se vaše posádka ocitá v pořádné šlamastice. Co mělo být klidnou průzkumnou misí, se rychle změnilo v sérii katastrof, když tajemná vesmírná anomálie rozhodila všechny systémy lodi.
Komunikace s domovskou základnou je přerušena, automatické dveře se otevírají a zavírají podle svého uvážení, a navigační počítač si myslí, že je šéfkuchař. Vaším úkolem je nejen přežít, ale i znovu získat kontrolu nad Kosmickým Karasem a zjistit, co způsobilo tento zmatek. Jenže každé rozhodnutí může mít nečekané a potenciálně katastrofické následky.
Zmáčkněte špatné tlačítko a můžete odpálit záchranný modul. Otevřete nesprávný poklop a dostanete se do prostoru plného nebezpečných plynných mraků. A zkuste dát rozkaz robotické posádce – no,to radši ani nezkoušejte.
V tomto vesmírném dobrodružství není žádná volba jasně správná nebo špatná, a každý váš krok může během pěti minut přinést buď záchranu, nebo úplnou katastrofu. Připravte se na večer plný smíchu, napětí a nečekaných zvratů. Dokážete vrátit Kosmický Karas na bezpečný kurz, nebo se stanete legendou vesmírných omylů?
Vypravěč: Jessie
Systém: ???
Počet hráčů: 5
Vranovské Prokletí
Vyhráli jste! Týdenní pobyt s plným servisem na hradě Vranov! Je to sice mimo sezónu... a ta cestovka je úplně nová... ale takové drobnosti vás neodradí!
Cestování na slunečné pláže, do zasněžených hor či po muzeích… to nabízí každá cestovka! Ale my jsme jiní! Jsme unikátní! Jsme cestovka „Netradično“! Vyzkoušejte si život na hradě s plným servisem! Týden nezapomenutelných zážitků! Bude tam velká hostina! A bál! A rytířské hry! A šlechtická svatba! Rozhodně se nemusíte bát, že bude nuda! A hlavně – první zaváděcí turnus bude úplně zadarmo, možná zrovna do vaší náhodně vybrané schránky doputovala obálka s poukazem!
Dobrodružství v My Little Pony: Tails of Equestria je podle jednoduchých pravidel, která se snadno vysvětlí přímo ve hře. Na začátku se vytvoří (a namaluje!) postava poníka a následně se s ním vrhneme přímo do příběhu. Je možné si přinést postavu poníka z předchozích her.
Pozor! Jsi-li dívka ve věku 5-10 let, nebo chlapec ve věku 15-35 let, tak poníci jsou vysoce návykoví!
Vypravěč: František ""Sniper"" Neznaj
Systém: My Little Pony: Tails of Equestria
Počet hráčů: 5
Vůz bohů
Jste posádkou mezihvězdné nákladní lodi a uprostřed hlubokého vesmíru zachytíte nouzový signál. Společnost vám přikazuje vysílání prověřit. Co se zde mohlo stát?
Ponořte se do temného a nepřátelského světa Alien, Vetřelce. Vesmír je plný neznámých forem života a korporace dupou po krku obyčejným lidem, kteří si jen snaží vydělat na živobytí v nehostiných podmínkách.
Připravte se na filmový zážitek ve tmě, plný strachu, násilí a nečekaných zvratů. Vaše postavy nejsou nikdy v bezpečí. Znalost světa není potřeba.
Alien RPG od společnosti Free League běží na herním systému Year Zero.
Budou připraveny deníky postav i kostky, vše v češtině, stačí jen dorazit.
Vypravěč: Kateřina ""Demonica"" Švehlová
Systém: Year Zero Engine
Počet hráčů: 5
Warhammer 40k - Démonův klíč
Všechno vás bolí, pomalu se probouzíte. Za vámi doutná hromada šrotu, která kdysi mohla být Imperiální Valkýrou. Kolem je neprostupný prales, vox nefunguje a aby toho nebylo málo, tak jste zahlédli gobliny. Dokážete ve spleti intrik najít pravého nepřítele, překazit jeho plány a zachránit si holý život?
Hra z temného světa Warhammeru 40.000. Budeme hrát dle neoficiálních pravidel d20 přizpůsobených pro tento svět. Postavy budou předpřipravené, stanete se externími pracovníky inkvizice. Znalost světa ani pravidel není nutná.
Vypravěč: David ""Folcwine"" Kamrla
Systém: d20
Počet hráčů: 5
Záchrana poloostrova
V jedné malé provincii se v posledních měsících dějí hrozné věci. Kouzla postupně přestávají fungovat, magie místo řádu způsobuje chaos, objevují se nevyzpytatelné příšery, ztrácejí se lidé včetně známých a mocných osobnosti. Podaří se skupině hrdinných dobrodruhů zvrátit katastrofickou budoucnost a obnovit řád a klid v tomto malém území?
Odvážný válečník, zkušený hraničář, znalý alchymista, moudrý kouzelník či hbitý zloděj, kdo se přidá na pomoc zoufalým vesničanům?
Hra je v systému Dračího doupěte verze 1.6, rozšířený soubojový systém. Hráči si vyberou postavy (rasu a povolání), připraví si úrovně, vyberou z nabízeného vybavení. Hraje se na zatížení postavy a případně další modifikátory soubojového systému.
Vypravěč: Ivar Garlík
Systém: Dračí doupě 1.6, rozšířený soubojový systém
Počet hráčů: 6
Zimní příběh
Je tuhá zima. Vracíte se do sídla vaší Společnosti ve Švédsku. Cestujete řídce osídleným krajem, kde se stále dodržují staré tradice, protože mýtické bytosti to umí ocenit.
Jste vyšetřovatelé švédské Společnosti, sídlící v Uppsale. Jste čtvrteční děti, jedni z mála, kteří vidí mytologické bytosti a ví, že jsou skutečné. Umíte s nimi rozmlouvat a víte, že jsou velmi mocné.
Alternativní Skandinávie devatenáctého století, země legend a záhad. Ve městech se hledí vstříc novým pokrokům v průmyslu, na prostém venkově se život pořád řídí starými způsoby a tradicemi.
Vaesen je RPG ze světa severského folkloru a skandinávské mytologie, založený na pravidlech Year Zero Engine, stejně jako například Alien RPG.
Postavy budou připraveny.
Vypravěč: Kateřina ""Demonica"" Švehlová
Systém: Year Zero Engine
Počet hráčů: 5
Zlatavé písky Asorca’cu
Ty a tví společníci nemáte nic jiného na práci než získat takřka bájný artefakt, který by snad mohl pomoci vyřešit všechny problémy království jako epidemii, mocenské boje s ostatními královstvími a slábnoucí nárok královského rodu na trůn. Cesta to bude daleká. Tam kde vstává slunce, písek nese zrnka zlata a vzácným kamením jsou dlážděny honosné ulice, dlí v rukách paní jezera moc ke všemu co humanoid může jen chtít. Jenže… jenže? Ne všechny příběhy jsou tak úplně pravdivé a ne všechna srdce jsou tak úplně čistá.
Tohle dobrodružství je postaveno na systému Five Torches deep, to bere super nápady z DnD a spojuje je s OSR (Old School Renaissance). Výsledkem jsou tenoučká pravidla víceméně pro low level kampaně/one shoty, která ubírají na komplexnosti, zejména soubojů a nechávají prostor pro příběh. Svět jako takový bude blíž gothic horroru než běžnému dobrodružství DnD. Magie je málo, hrát se bude na nízkém levelu, souboje budou časově omezeny, takže nebude prostor pro půlhodinové taktizování. Postavy budou (snad) trpět a vy si to snad užijete.
Pro časovou úsporu a příběh bude na výběr z předpřipravených charakterů.
Systém je poměrně jednoduchý, takže není žádný problém, aby se připojili nováčci. Znalost DnD/PF výhodou. Nedoporučoval bych toto dobrodružství lidem, kteří se při hraní neradi stresují, je na ně vyvíjen časový nátlak, vadí jim mentální a fyzické deformace nejen na jejich charakteru, mají problém s evil charaktery ve své skupině, popřípadě PvP.
Nevhodné pro lidi, kteří nesnesou sedět v blízkosti vodní dýmky.
Vypravěč: David ""Dawe"" Štraus
Systém: Five Torches deep
Počet hráčů: 4
Žalářník
Uniknete ze spárů Žalářníka? Nebo vás strach přemůže a laboratoř vás pohltí?
Lepí se vám den co den smůla na paty? Věřte, že teď jste na tom ještě hůř! Že už to snad ani nejde? Tak se pohodlně usaďte, vezměte do ruky kostky, talisman pro štěstí a udělejte si kakao. Půjdeme spolu zjistit, kdo má pravdu.
Nacházíte se v jedné z cel laboratoře na výrobu superlidí. Tedy aspoň si to jejich tvůrce myslí. Většinou experimenty dopadají... No, však to sami brzy zjistíte. Už jen z pohledu na Žalářníka, napůl obra, napůl vlka se vám dělá mdlo. Raději ani nemyslet, co se stane s vámi.
Varování: Nevytvářejte si citová pouta s kusy potištěného papíru, kterým se říká deník postavy. Mohou před vámi klidně ležet jen velmi krátce. A v laboratoři je zajatců dost…
Pravidla vycházejí z Shadow of the Demon Lord (klon DnD 5e), postavy jsou na 0. úrovni bez povolání. Nehrozí problém s učením se schopností postav - prakticky žádné nemají. Proto o to víc vyniknou dobré nápady a využití prostředí.
Vypravěč: František ""Sniper"" Neznaj
Systém: Shadow of the Demon Lord
Počet hráčů: 5